تارتار: تمرینات خوبی در سرعین داشتیم
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب
کد خبر: ۴۱۳۸۲۸
تاریخ انتشار:۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۵-06 July 2014
 
 
سرمربي تيم فوتبال گسترش فولاد تبريزگفت: با توجه به ارتفاع بالاي سرعين و آب و هواي بسيار ايده آل، تمرينات پرفشار خوبي را پشت سر گذاشتيم.
 
به نقل از روابط عمومي باشگاه فرهنگي ورزشي گسترش فولاد تبريز، مهدي تارتار اردوي آماده سازي سرعين را بسيار خوب و تاثير گذار دانست و گفت: ما از حدود يک ماه قبل تمرينات آماده سازي مان در تبريزآغاز کرديم و با اضافه شدن نفرات، به مرور تمرينات اساسي و تاکتيکي مان را شروع نموديم و در مرحله اول تمرينات بدنسازي و هوازي در دستور کارمان قرار داشت که در همين راستا به اردوي آماده سازي سرعين آمديم و با توجه به ارتفاع بالاي اين شهر و آب و هواي بسيار ايده آل، تمرينات پرفشار خوبي را پشت سر گذاشتيم، به طوريکه روزانه سه نوبت تمرين انجام مي داديم.
 
سرمربي گسترش فولاد تبريز با اشاره به دو بازي تدارکاتي در اردبيل اظهار داشت: هماهطور که گفته شد، تمرينات پرفشاري در اين اردو داشتيم و همين موضوع باعث خستگي بدن بازيکنان مان بود و از طرفي ديگر احتياط براي مصدوم نشدن بازيکنان در اين شرايط نيز در اولويت مان بود، به همين دليل در بازي اول نتيجه خوبي نگرفتيم ولي در بازي دوم بهتر بوديم.
 
تارتار اضافه کرد: به طور کلي در اين دوبازي به اهداف مورد نظرمان دست يافتيم و راضي هستيم.
 
مهدي تارتار درباره برنامه هاي آتي نيز گفت: ما از روز جمعه اردوي دو روزه تهران را آغاز کرديم و در اين دور روز علاوه بر تست پزشکي، روز يکشنبه در يک بازي تدارکاتي به مصاف پرسپوليس تهران خواهيم رفت و پس از آن تمرينات مان در تبريز پيگيري مي کنيم و 26 تير به اردوي ترکيه خواهيم رفت.
 
سرمربي گسترش فولاد تبريز درخصوص زمان کامل شدن ترکيب مورد نظر خود براي فصل چهاردهم ليگ برتر گفت: با جذب چند بازيکن ديگر، قبل از اردوي ترکيه ترکيب نهايي مان را خواهيم بست و در اين اردوي با تمامي بازيکنان مان حضور مي يابيم.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ یک شنبه 15 تير 1393برچسب:, ] [ 15:39 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 20
بازدید کل : 114887
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1